Aký je rozdiel medzi výmenou a vrátením obrazu do 30 dní?
Rozdiel je v spôsobe vrátenia a v platbe za poštovné. Ak chcete tovar vymeniť necháme si ho od Vás vyzdvihnúť kuriérom DPD na vlastné náklady, a na vlastné náklady Vám pošleme nový tovar, ktorý ste si vybrali na výmenu. Ak chcete tovar vrátiť zašlete nám ho na vlastné náklady, pričom Vám poštovné na základe platného zákona nepreplatíme.
Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
V takom to prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri vrátení tovaru. Podmienkou pri vrátení je aby tovar bol nepoškodený a doba od prevzatia zásielky nebola dlhšia ako 30 dní. Náklady pri vrátení zásielky znáša kupujúci.
Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?
V takom to prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri vrátení tovaru. V prípade výmeny si tovar necháme vyzdvihnúť kuriérom DPD. Náklady na poštovné znáša predávajúci.
Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?
Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 30 dní od doručenia zásielky vrátiť. Avšak tovar nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba za tovar vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
Ak chcem vymeniť tovar do 30 dní platím ja nejaké poštovné?
Pri výmene tovru do 30 dní poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom DPD, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platíme my. Kupujúci žiadne poštovné platiť nemusí.
POZOR to platí len vtedy ak si necháte tovaru vyzdvihnúť kuriérom DPD a nepošlete nám tovar na vlastne poštovné náklady !!!